نوشته شده توسط : محسن

آغاز سال نو و نوروز 1400 را تبریک عرض میکنیم.براتون بهترین آرزوها را در سال جدید داریم-کافه تهران

 

 

آرزو داریم سال 1400 سال تحقق و تداوم تمامی رویاهای نیمه تمام تان باشد.

یادتان باشد که کافه تهران را فراموش نکنید و ما را تنها نزارید.

ممنون از همتون

 



:: برچسب‌ها: کافه تهران , سال نو مبارک , سال 1400 , نوروز 1400 , نوروز مبارک , تهران , بهار1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 70
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ن روزها همه کافه‌ها در سراسر جهان سعی می‌کنند تا کاری متفاوت انجام دهند تا بدین واسطه مشتری‌های خاصی برای خود دست و پا کنند. اما در میان همه ایده‌های نو و جالب، در چرخ فلک امروز چرخی خواهیم زد در کافه‌ای در کره جنوبی که شما را به دل کارتون‌های دوران کودکی‌تان می‌برد.

این کافه در شهر سئول واقع شده و به خاطر دکور بسیار بانمک و کارتونی خود شهرت جهانی یافته.

نام کافه هم عجیب و YND239-20 است که وقتی قدم به داخل آن می‌گذارید، گویی وارد دنیای سیاه‌وسفید کارتون شده‌اید. یا در یک نقاشی دو بعدی روی کاغذ قدم می‌زنید. دکور و چیدمان این کافه به معنای واقعی توهم بصری ایجاد می‌کند و این تصور در ذهن شکل می‌گیرد که شما در یک جهان دو بعدی قرار دارید.

کافه YND239-20 به پاتوق بسیاری از اینستاگرامرهای علاقه‌مند به معماری تبدیل شده است.

 

همه دیوارها و اسباب و وسایل موجود در کافه سفید رنگ شده‌اند و در اطراف همه آنها یک خط باریک مشکی کشیده شده. نه تنها در و دیوار و می زو صندلی، بلکه لیوان، سینی، قاشق و چنگال و بقیه وسایل هم به همین سبک تزئین شده‌اند. این ایده سبب شده تا حس تماشای نقاشی‌های دو بعدی به بیننده دست دهد.

حتی زمین هم مثل کفپوش چوبی سیاه و سفید نقاشی شده که حس و حال کارتونی بودن کافه به طور کامل حفظ شود.

میز و صندلی‌های کافه به طرز ماهرانه‌ای با دیوارهای کافه و نقاشی‌های دیواری آن اجین و ست شده‌اند. مثل عکس پایین که گویی سگی از بیرون پنجره مشغول تماشای شماست.

صاحب این کافه گفته ما بدون تبلیغ و فقط با عکس‌هایی که مشتری‌ها گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، به شهرت رسیده‌ایم.

این دکوراسیون تک‌رنگ هنری، با الهام از مجموعه تلویزیونی به نام «W» ساخته شده است. در این مجموعه تلویزیونی، شخصیت‌های داستان بین دو دنیای واقعی و فانتزی جابجا می‌شوند.

 

تب اینستاگرام

همیشه اینگونه بوده که کاربران شبکه‌های اجتماعی از زیبایی یک مکان عکس و فیلم منتشر می‌کردند و سبب شهرت آن می‌شدند. یعنی سلیقه سازنده یا صاحب کافه برای کاربران فضای مجازی جالب بود و در نتیجه عکس و فیلم‌های آنها باعث معرفی و افزایش بازدید آنها می‌شد.

اما جدیدا جهان روندی جدید در پیش گرفته و صاحبان کسب‌وکار سعی می‌کنند بیزنس خود را بر اساس سلیقه کاربران شبکه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام پیش ببرند.

مثلا مکان‌هایی همچون موزه بستنی در منهتن اولین بیزنسی بود که چنین پدیده‌ای را پیاده‌سازی کرد و همه خدمات خود را برای جلب رضایت اینستاگرامرهای بین‌المللی ارائه داد.

در مورد کافه « یئون نام دونگ» برخی از منتقدین بر این باورند که مکان‌هایی نظیر این کافه هیچ‌گونه حس زیبایی‌شناسی و مفهوم خاصی را به مخاطب القا نمی‌کنند.

اما این انتقادات نه‌تنها نتوانسته میزان مراجعه افراد به کافه یئون نام دونگ را کاهش دهد، بلکه با توجه به محیط دوست‌داشتنی و گرمش، روزبه‌روز بر تعداد میهمانان آن افزوده می‌شود.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر بیشتری از این کافه زیبا و خلاقانه دعوت میکنیم:

 

 

منبع: مجله تفریحی و گردشگری چرخ فلک



:: برچسب‌ها: کافه کارتونی , کافه کارتون , کافه تهران , چرخ فلک , سئول , کافه فانتزی در سئول , گردشگری , سفر , جهانگردی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن
 گیاهانی که ریه‌هایتان را شست و شو می‌دهند

همگان بر اهمیت ریه‌ها در رساندن اکسیژن به بدن و خارج کردن دی‌اکسید کربن از آن آگاه هستند. ریه‌ چپ همچنین بالشتکی برای قلب شماست و لخته‌های کوچک خون را فیلتر می‌کند.لذا پاکسازی و شستشوی ریه ها اهمیت بالایی در سلامتی بدن دارد.

به‌گزارش برنا، با وجود اطلاع از اهمیت کار ریه‌ها، آلودگی فزاینده هوا و شرایط تنفسی نامساعد کار آنها را هرچه بیشتر دشوار می‌کند. علاوه براین کشیدن سیگار، کمبود ویتامین A، بعضی از داروهای ضد سرماخوردگی و حتی ناراحتی‌های عاطفی می‌تواند باعث بوجود آمدن بیماریهای ریوی از قبیل آسم، امفسیما، برنشیت، سل، آب آوردن ریه، سینه پهلو و سرطان بشود.

اما گیاهانی هستند که می‌تواند باعث کارکرد بهتر ریه‌ها بشوند. این گیاهان کار خارج کردن اخلاط، تبادل گازها، تحریک بافت ریه‌ها و مرطوب سازی هوا، بهبود عملکرد مغز در کنترل تنفس و افزایش جریان خون در بافت‌های ریه‌ها را آسان می‌کنند.

گل ماهور (Mullein)

هم گل و هم برگ گیاه ماهور برای درمان موفق سرماخوردگی، برنشیت، زکام، امفسیما و لارانژیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه ماده‌ای دارد که اخلاط سینه را نرم می‌کند. این گیاه آرام‌بخش نیز هست و خاصیت ضدالتهابی برای سیستم عصبی دستگاه تنفسی دارد. یک تحقیق انجام شده در سال ۲۰۱۳ همچنین نشان می‌دهد که ماهور خاصیت ضد غده‌ای و نیز ضد چربی خون دارد.

شیرین بیان (Licorice)

این گیاه خلط‌ آور است و مجاری تنفسی را مرطوب کرده و اخلاط سینه را نرم و سرفه را کم می‌کند. یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که ریشه شیرین بیان خاصیت ضد باکتری دارد و فعالیت‌های ضد التهابی را افزایش می‌دهد که مانع انتشار سلول‌های سرطانی شده و جراحت‌های ریوی را التیام می‌دهد. ماده موثره شیرین بیان سلول‌های ملتهب را سرکوب کرده خشکی و دفع پروتئین را کاهش می‌دهد.

کهن‌دار (Gingko Biloba)

تحقیقات زیادی روی خواص دارویی کهن‌دار شده است. این گیاه برای ریه هم مفید است. برای مثال در سال ۲۰۱۲ تحقیقات روی سگ‌ها نشان می‌دهد که عصاره این گیاه باعث تحریک ضد التهابی بافت‌های ریه می‌شود.

گیاهان مفید برای شستشو و پاک سازی ریه ها در طب سنتی

مخروطسان (Echinacea)

این گیاه خاصیت ضد میکربی و ضد ویروسی دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. مخروطسان تولید سلول‌های سفید خون و حالت تهاجمی آن‌ها را سرعت می‌دهد. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد مخروطسان می‌تواند خاصیت عفونی ویروس‌ها را معکوس کرده و ترشح خلط در انسان‌ها را بهبود بخشد. متخصصان براین باورند که این گیاه در هنگام سرماخوردگی می‌تواند تولید خلط را کاهش دهد و یکی از گیاهان مفید برای شستشوی ریه ها می باشد.

رومارَن یا اِکلیل کوهی یا رُزماری (Rosemary)

رومارَن یا اِکلیل کوهی هم مانند مخروطسانان خاصیت ضد میکربی دارد و روغن آن یک ماده قوی ضد عفونی‌کننده، ضد باکتری و ضد قارچ است. گیاه‌ شناسان مدت‌هاست که از اِکلیل کوهی در درمان سرماخوردگی، گلودرد، زکام، سرفه، برنشیت و عفونت‌های سینه استفاده می‌کنند. کارنوسول یکی از عناصر موجود در این گیاه است که در تحقیقات سال ۲۰۱۱ خاصیت ضد سرطان ریه آن مشخص شده است. پژوهشگران دانشگاه شیکاگو متوجه خاصیت سمی کارنوسول برای سلول‌های سرطانی شده‌اند، در حالیکه سلول‌های عادی را به خطر نمی‌اندازد. حیوانات هم این ماده را بخوبی قبول می‌کنند.

اوکالیپتوس (Eucalyptus)

اوکالیپتوس یکی از پر رشد ترین درختان جهان است که ۷۰۰ نوع و ۳۰۰ گونه دارد. این گیاه خواص درمانی بسیاری دارد و روغن آن در درمان انواع بیماری‌های تنفسی همچون آنفولانزا، مننژیت، سرماخوردگی، تب، گلودرد، سینوزیت و برونشیت استفاده می‌شود. این گیاه خاصیت ضدعفونی کننده قوی، ملایم کنندگی، ضد انگلی، تسکین دهنده، ضد گرفتگی، ضد التهابی، ضدویروسی دارد و برای ریه و شستشو و پاکسازی آن بسیار مفید است.

بخاطر ماده سینه‌اوله موجود در اکالیپتوس برای ریه بسیار مفید است. این ماده سرفه را آرام می‌کند و برای درمان سینوزیت مفید است. اکالیپتوس خاصیت ضد اکسیدانت دارد و سیستم ایمنی بدن را در هنگام بیماری تقویت می‌کند.

یک تحقیق در سال ۲۰۱۲۲ نشان می‌دهد که عصاره اکالیپتوس خاصیت جلوگیری کننده از انتشار سلول‌های سرطانی دارد.

خزه ایرلندی (Irish Moss)

این گیاه جالبی در درمان بسیاری از بیماری‌های تنفسی است. در واقع این گیاه ماده اصل بسیاری از داروهایی است که در درمان برنشیت، سرفه و برای دیگر مشکلات ریه‌ها تجویز می‌شود. از آنجایی که این گیاه حاوی مقدار قابل توجهی منگنز، ید، سدیم و کلیسیم است، خاصیت ضد ویروسی دارد و می‌تواند با ویروس آنفلوآنزای نوع ب مبارزه کند.

خزه ایرلند خاصیت ضد التهابی و آرام‌بخش دارد و در درمان سینه پهلو و سل هم از آن استفاده می‌شود. پزشکان گیاهی چین هزاران سال است که خزه ایرلندی را برای درمان سرماخوردگی، زکام، سینه پهلو، سیاه سرفه، گلودرد استفاده می‌کنند.

زوفا (Hyssop)

زوفا عطری مشابه رازیانه دارد و خواص مفیدی برای ریه‌ها دارد. این گیاه حاوی موادی برای شربت سینه است که گرفتگی بینی ناشی از سینوزیت و دیگر بیماری‌های ویروسی را از میان می‌برد. این گیاه خاصیت آنتی‌اکسیدانت، ضد التهاب و روان‌ساز دارد و تب را کاهش می‌دهد.

شربت این گیاه سرفه را آرام می‌کند. در دوران گذشته برای درمان آسم، دل درد و گرفتگی بینی از آن استفاده می‌کردند. امروزه مشخص شده که این گیاه خاصیت ضد ویروس دارد و عروق را آرام می‌کند و برای شستشوی ریه مفید است.

نارون (Slippery Elm)

نارون (در متون طب سنتی دردار) چندین خاصیت درمانی دارد و از جمله برای درمان ناراحتی‌های تنفسی مفید است. خواص این گیاه از جمله ضد التهاب، ضد عفونی، صمغی، ادرارآور، روان کننده مزاج و سینه است. گفته می‌شود که برای درمان برنشیت، خونریزی ریه‌ها و سرفه مفید است و خلط آور می‌باشد.

این گیاه برای آسم مفید است و با نرم کردن مخاط بینی، ناراحتی‌های تنفسی را آرام می‌کند.

منبع: گشنیز



:: بازدید از این مطلب : 46
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

به منظور توزیع و انتقال برق و ایجاد جریان الکتریکی بین دو نقطه از سیم و کابل بهره برده می شود. مجموعه ای از رشته های هادی الکتریسیته سیم را تشکیل می دهند. به طور معمول جنس اصلی ماده به کار برده شده به عنوان هادی مس و آلومینیوم می باشد. گروهی از سیم های عایق دار در کنار یکدیگر که با روکش عایق کاور شده اند، یک کابل را ایجاد می کنند. سیم های تشکیل دهنده یک کابل ممکن است به یکدیگر بافته شده باشند که با یک روکش محافظت می شوند.

سیم و کابل پر کاربردترین کالای برق می باشند. برای انتخاب کابل که شامل انتخاب جنس هادی و کلاف و … می شود، به طول مسیر هدایت برق و نوع کاربرد و محل استفاده از سیم و کابل بایستی توجه نمود.

یک کابل برق از چند قسمت ساخته می شود؟

دو بخش اصلی تشکیل دهنده یک کابل برق هادی و عایق کابل است. در برخی از کابل ها غیر از هادی و عایق، غلاف نیز وجود دارد. از آنجا که یک کابل نقش انتقال برق به نقاط مختلف را دارد بایستی در مقابل عوامل آسیب زننده خارجی محفوظ بماند. غلاف این نقش محافظتی را بر عهده دارد. به طور معمول برای ساخت غلاف کابل از متریال هایی نظیر PVC، پلاستیک، فولاد و … استفاده می شود.

انواع هادی سیم و کابل

نقش اصلی انتقال جریان برق در سیم و کابل به عهده هادی می باشد. به علت رسانایی بالای مس و آلومینیوم معمولا از این دو جنس برای هادی سیم و کابل بهره برده می شود. هادی در سیم می تواند به صورت مفتولی، تک رشته ای، چند رشته ای، مثلثی و به صورت گرد به کار برده شود. به منظور تشخیص هادی به حرف مربوط به آن بایستی توجه نمود. به عنوان نمونه طبق استاندارد VDE آلمان، مفتولی تک رشته ای با حرف (E)، گرد (R)، مثلثی (S)، چند رشته ای (M) نمایش داده می شود. همچنین برای تشخیص جنس هادی نیز از نمایش حروف بهره برده می شود. مس (N) و آلومینیوم (NA).

خرید کابل

عایق کابل

وجود عایق در کابل بسیار ضروریست و هدف از آن جلوگیری از جریان برق به خارج از کابل می باشد. برای عایق کابل بسته به نوع کاربرد کابل از متریال هایی نظیر انواع پلاستیک، کاغذ آغشته به روغن، PET (پلی اتیلن) و TRP (ترکیبی از لاستیک و پلاستیک) استفاده می شود.

تعداد رشته های هادی

در کابل سیم و کابل بر اساس سطح مقطع در دسته های ۰.۵، ۰.۷۵، ۱، ۱.۵، ۲.۵، ۴، ۶، ۱۰، ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ قرار می گیرد. به منظور تعیین یک کابل و رساندن منظور به فرد دیگر دو عدد و یک علامت ضرب در میان دو عدد استفاده می شود. به این صورت که عدد اول به معنای تعداد رشته هادی و عدد دوم نشانگر سطح مقطع هادی می باشد. کابل ۱.۵*۳ بیان کننده کابل حاوی سه رشته هادی با سطح مقطع ۱.۵ میلیمتر مربع است.

به طور معمول کابل ها به صورت دو رشته ای، سه رشته ای، چهار رشته ای و پنج رشته ای می باشند. کابل دو رشته ای در موارد مصرفی با جریان تکفاز بدون ارت به کار می رود. کابل سه رشته ای در در موارد مصرفی با جریان تکفاز با ارت استفاده می شود. کابل چهار رشته ای در در موارد مصرفی با جریان سه فاز بدون ارت استفاده می گردد و کابل پنج رشته ای در موارد مصرفی با جریان سه فاز با سیم ارت و نول استفاده می شود.

الزامات انتخاب کابل برق

با توجه به اینکه مقدار جریان قابل عبور برای سیم و کابل محدود می باشد و عبور جریان بیشتر از مقدار مجاز منجر به سوختن آن می گردد، انتخاب سیم و کابل مناسب بسیار مهم است. در موقع انتخاب سیم و کابل مناسب نکات زیر در نظر گرفته می شود.

  • حد مجاز جریان الکتریکی سیم و کابل از مقدار مورد نیاز بیشتر باشد.
  • مقدار افت ولتاژ ( در صورتیکه افت ولتاژ کابل از حدی بیشتر باشد به تجهیزات و دستگاه ها آسیب می رسد).
  • سطح مقطع کابل بیش از نیاز نباشد تا از پرداخت هزینه بیشتر جلوگیری گردد.
  • کابل پوشش مناسب شرایط محیط کاری را داشته باشد.

رابطه بین سایز سیم و کابل با مقدار جریان الکتریکی سوال بسیار مهم در انتخاب سیم اینست: “سیم مورد نظر ظرفیت عبور چند آمپر جریان الکتریکی را دارد؟”

سیم ها با توجه به سایزشان شماره یا نمره می گیرند. مثلا سیم شماره ۲.۵ یا سیم نمره ۱.۵ . منظور از عدد ۱.۵ یا ۲.۵ سطح مقطع سیم با واحد میلیمتر مربع می باشد. هدف از سایزبندی سیم و کابل برای تعیین مقدار ظرفیت آن در عبور جریان الکتریکی است. جدول هایی تهیه گردیده تا مهندسان برق با توجه به ظرفیت سیم، سایز مناسب را انتخاب نمایند.

انواع کابل

از یک نظر کابل به سه دسته کابل فشار ضعیف، کابل فشار متوسط و کابل فشار قوی تقسیم می شود. برای انتقال ولتاژ ۲۰ kv معمولا از کابل فشار متوسط استفاده می گردد.

در کابل‌ فشار ضعیف سطح ولتاژ بین ۳۰۰ تا ۳۰۰۰ ولت است. جنس هادی معمولا به صورت رشته‌های مس و آلومینیوم و جنس عایق PVC، پلاستیک فشرده و … می باشد. بیشتر بخوانید: لامپ UV

کابل افشان به منظور انتقال برق در مسیرها و مسافت‌های طولانی زیاد از کابل برق فشارقوی به کار می رود. کابل فشار قوی ظرفیت عبور برق فشار قوی ( بیش از ۳۰ کیلوولت) را دارد. واضح است که برای ولتاژهای کمتر از ۳۰ کیلوولت نیز از کابل فشار متوسط بهره برده می شود.

منبع: گشنیز



:: برچسب‌ها: گشنیز , کافه تهران , کابل برق , خرید کابل برق , زندگی سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 48
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

یگر بر هیچ شخصی پنهان نیست که در فعالیت در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، می تواند یک برند را از ورشکستگی به چند میلیون دلار درآمد برساند و یک شخص را از بیکار با وضع مالی ضعیف تبدیل به یک شخص مشهور، پولدار و مفید کند.بطور مثال 25 خواننده مشهور ایرانی با بیشترین فالوور در اینستاگرام را ببینید.

حالا یک سؤالی که حتی برندها و افراد فعال این حوزه هم می پرسند، این است:

 

امروز، روند افزایش مخاطب یک پیج اینستاگرام چگونه است؟

این سیستم ها و شبکه ها هر لحظه در حال بروزرسانی هستند، یک روز فالوور عددی پیج رو بلاک می کند و روز دیگر فالوور پیج ها با سیستم های فروش آنلاین خدمات اینستاگرام در حال افزایش هستند و هیچ مشکلی نیز پیش نخواهد آمد، چه بسا با سرویس های جدید این برندها هر روز فالوورهای واقعی نیز دریافت می کنند.

 خرید فالوور اینستاگرام برندها و مشاهیر در 2021

خرید فالوور اینستاگرام: درست یا غلط؟

خرید فالوور برای پیج اینستاگرام شما می تواند بد یا خوب باشد به هر 2 شکل! بطور مثال الان سایت هایی هستند که در حال فروش فالوور های نرم افزاری با کیفیت بسیار بالا می باشند که این کاربران از نرم افزارهای جذب فالوور این برندها بوجود می آید، پس یعنی از ربات ها و لیست های کمبو استفاده ای نمی شود، پس ریسکی پیج شما را تهدید نخواهد کرد. اما بعضی برندها با قیمت های به شدت پایین از کمبو و بولک لیست حساب های کاربری اینستاگرام استفاده کرده و سبب پریدن و از بین رفتن پیج های خریدار می شوند.

پس در نتیجه انتخاب سایت درست و مجموعه درست بالاترین اهمیت را دارد، از سایت های قدیمی و رده اول ایران در زمینه اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنید، ظاهر و پنل سایت ها را بررسی کنید مطمئناً تفاوت مشخص است، بطور مثال مجموعه ایرانی گرام را در زیر برای شما قرار داده ایم که می توانید کیفیت طراحی، سرویس ها، پنل اختصاصی کاربران و جذابیت آن را خیلی راحت مشاهده کنید:

https://iranigram.com

خرید لایک – خرید بازدید ویدیو – خرید کامنت و … ضرری دارد؟

خیر، تعداد لایک، بازدید ویدیو، بازدید استوری، کامنت و یا … در اینستاگرام سبب بروز مشکلی برای پیج شما نمی شود. سطح کیفی این خدمات به پریدن آن ها و ریزش آن ها + کیفیت پروفایل کاربران برمیگردد. پس خرید لایک اینستاگرام مشکلی برای شما به همراه نخواهد داشت.

بازدید ویدیو فیک بخرید، رشد کنید!!

تیتر عجیبی است اما تا به امروز هر سیستمی که فروشند سرویس های خدماتی اینستاگرام بوده از رشد پیج با خرید بازدید ویدیو اینستاگرام چیزی نگفته است، اما در حال حاضر در سایت ایرانی گرام بازدید ویدیو برخی سرویس ها شامل ایمپرشن و ریچ می باشند که یعنی علاوه بر پایین نرفتن پست شما بلکه سبب می شوند چه در پروفایلتان و چه در اکسپلور بیشتر دیده شوید! جدا از این مسئله که اون عدد بازدید بیشتر در پایین پست در چشم مردم سبب افزایش لایک و اشتراک گذاری پست نیز می شود.

فالوور:

اینستاگرام در رأس هرم اهمیت شبکه های اجتماعی یک مارکت عالی جهت تبلیغات می باشد که مهمترین فاکتور موجود در این شبکه چیزی نیست بجز فالوور اینستاگرام.با خرید فالوور اینستاگرام فوری با بهترین کیفیت و شامل درصدی فالوور واقعی اینستاگرام در سرویس های ویژه و الماسی ما می توانید بصورت چشمگیری فالوور پیج اینستاگرامی خود را افزایش دهید و از رقبا خود در این مارکت در سطح بالاتری قرار بگیرید. توجه داشته باشید که چیزی بنام خرید فالوور اینستاگرام واقعی و فعال ایرانی و خرید فالوور هدفمند وجود نداشته و صرفاً فالوورهای فیک یا نرم افزاری قابل فروش می باشند لذا تنها روش افزایش فالوور واقعی چیزی بجز تبلیغات مستقیم نیست! اما در ایرانی گرام به مسائل و دلایل مهمی که خرید فالوور می تواند به روند ارتقا پیج شما کمک کند نیز می پردازیم.

لایک:

دیگر بر هیچکس پنهان نیست ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی و در صدر آن ها اینستاگرام که بیشترین مخاطب فارسی زبان را دارد و میلیون ها پست در آن لایک میگیرند روزانه. مطمئناً داشتن صفحه باکیفیت و مطالب با لایک اینستاگرام بالا برای شما اعتبار و فروش بیشتر یا حداقل جذب بیشتر به همراه خواهد داشت، بدیهی است که هر شخصی یک پیج محبوب را به پیج های در سطح پایین تر ترجیح داده و خرید لایک اینستاگرام می تواند تغییرات مهمی در روند کار شما ایجاد کند پس همراه ایرانی گرام باشید.

بازدید:

بزرگترین تجارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر پایه بازدید ویدیوها، بازدید پست های اینستاگرام یا بازدید igtv ها می باشد، حتی بازدید استوری نیز در رده بندی تبلیغات تأثیر بسیار بالاتری نسبت به لایک های یک پیج دارد. بزرگترین واینرهای اینستاگرام و فعالان این حوزه پیج خود را با افزایش بازدید ویدیوها ارتقا می دهند و اکسپلور هم پر از ویدیوهای وایرال شده می باشد که صرفاً بر پایه تعداد بازدید و ریچ به آنجا رسیده اند. داشتن بازدید بیشتر و خرید بازدید اینستاگرام مطمئناً در ارتقا پیج شما و اعتبار آن به شما کمک خواهد کرد.مثلا جاذبه های اینستاگرامی استانبول را میتوانید با کلیک روی لینک ببینید.

منبع: چرخ فلک



:: برچسب‌ها: چرخ فلک , اینستاگرام , فالوور اینستاگرام , خرید لایک اینستاگرام , لایک و فالو اینستا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

پرده نقش لباس را در محیط خانه و فضاهای اداری دارد و در واقع معنای آن هم از نظر لغوی پوشش و حجاب است. در قدیم پرده تکه پارچه‌های ساده‌ای بودند که وظیفه پوشاندن حریم خصوصی و یا تفکیک فضای خانه را برعهده داشتند، اما امروزه علاوه بر این موضوع به جنبه زیباشناختی آن هم توجه زیادی می‌شود و در برخی موارد تنها به عنوان بخشی از دکوراسیون فضای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرده‌آرا گروهی متشکل از افراد فعال و مجرب با بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی، آماده‌سازی، نصب و شستشوی انواع پرده نظیر پرده شید تصویری است که با هدف ایجاد یکپارچگی بین افراد کارآمد و رده اول در این زمینه و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به مشتریان گرامی در زمینه دکوراسیون فضای داخلی شروع به کار کرده است.

پرده شید تصویری

چرا ما را انتخاب کنید؟

خدمات جامع

پرده‌آرا با تدوین برنامه‌های راهبردی و نوین در این زمینه و تعامل با مراکز اصلی تولید، واردات و عرضه انواع پرده نظیر پذیرایی، اداری، هتلی، تالاری، تزئینی، ارزانترین زبرا، شید، لوردراپه، پرده چوبی و … امکان ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه ممکن را به مشتریان گرامی از جمله منازل، ادارات، سازمان‌ها، مطب‌ها، فروشگاه‌ها، هتلها، تالارهای پذیرایی و … دارد.

ارزانترین زبرا

مشتری مداری

خط مشی پرده‌آرا بر مشتری مداری استوار است و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان در ارائه کالای مرغوب، قیمت مناسب و خدمات با کیفیت به کار خواهد بست. بدیهی است این امور لازمه تمام کسب و کارهایی است که به دنبال موفقیت و فعالیت طولانی مدت هستند، چرا که تجربه نشان داده است عدم رضایت مشتری در تجارت به معنی پایان آن است.

پرده چوبی

مشاروه حضوری

مشاوران پرده‌آرا می‌توانند تجربه و تخصص خود را در زمینه دکوراسیون داخلی و زیباسازی آن در اختیار شما قرار دهند و به شما در زیباسازی فضای داخلی خانه یا محل کار و فعالیت‌تان و ایجاد هارمونی با دیگر عناصر تزئینی موجود با کمترین هزینه ممکن کمک کنند.

منبع: گشنیز



:: برچسب‌ها: پرده , پرده آرا , گشنیز , دکوراسیون , طراحی دکوراسیون , زندگی سبز , مجله گشنیز ,
:: بازدید از این مطلب : 43
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آپلود عکس

آپلود عکس با لینک مستقیم

گاهی اوقات نیاز داریم فایل‌هایمان از جمله عکس، موزیک، فیلم، برنامه‌ها و … را از روی هارد رایانه‌ مان در اینترنت به سایت، وبلاگ یا صفحه شخصی خود انتقال دهیم . که برای این کار لازم است فضایی برای نگه‌داری عکس‌ها و فایل‌ها داشته باشیم تا بتوانیم به سادگی، نقل و انتقال فایل از رایانه به اینترنت را انجام دهیم .

آپلود سنتر ها فضاهای مجازی بر روی محیط اینترنت می باشند که این فضا، را برای کاربران فراهم کرده اند که بتوانند عکس ها و فایل های خود را در این فضا ها ذخیره کرده و لینک اشتراکی آن را دریافت کرده و آن را به اشتراک بگذارند.

اگر شما می‌خواهید فضایی مطمئن برای این کار داشته باشید، بهترین راه این است که سری به پارسیا آپ بزنید پارسیا آپ بهترین فضا برای آپلود عکس و فایل ها و اشتراک گذاری آنها در محیط اینترنتی برای شما می باشد.

پارسیا آپ یک سایت آپلود عکس و همچنین آپلود فایل می باشد شما همراهان عزیز می توانید هر نوع فایل از جمله فایلهای صوتی، تصویری، متنی، ویدیویی، عکس، آهنگ با لینک مستقیم و انواع دیگر فایل ها را در پارسیا آپ به راحتی و در سریع ترین زمان آپلود نمایید.

ویژگی های وبسایت پارسیا آپ

  • آپلود عکس و فایل در کمترین زمان
  • پشتیبانی از اکثر فرمت ها جهت آپلود
  • مدیریت فایل ها و عکس ها در پنل کاربری تان
  • استفاده از امکانات سایت به صورت رایگان
  • دارای پشتیبانی فعال که در صورت وجود سوال و مشکلی پاسخگو می باشند
  • ایجاد شرایط آپلود عکس با موبایل و رایانه

آموزش آپلود عکس و فایل در پارسیا آپ

برای بهره مندی از این سامانه برتر بایستی مراحل بسیار ساده ای را پشت سر بگذارید، و تمام مراحل کاملاً واضح بوده و افراد می توانند به راحتی آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.

در ابتدا وارد سایت پارسیا آپ شده پس از ورود به سایت، صفحه ای طبق تصویر زیر برای شما ایجاد خواهد شد در ابتدا بر روی گزینه “ باز ” کلیک کنید .

سپس فایل یا عکس مورد نظرتان را از کامپیوتر یا موبایل خود انتخاب کرده و با زدن دکمه ” شروع آپلود ” آن را در سایت بصورت رایگان آپلود نمایید.

آپلود عکس رایگان

بعد از طی این مراحل صفحه ای برای شما ایجاد می شود که لینک فایل و عکس مورد نظرتان را نمایش خواهد داد که شما می توانید از طریق این لینک، فایل تان را در هر جایی همچون محیط های چت و انجمنهای گفتگو با کاربران و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سایت ما با توجه به تجربه و تخصص بالایی که دارد همواره سعی کرده است با در اختیار قرار دادن بهترین امکانات و بالاترین سرعت در پارسیا آپ بهترین تجربه را در رابطه با آپلود و ذخیره سازی فایل ها را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده و شرایط بی نظیری را برای شما ایجاد کنیم.

اگر فقط یک بار تجربه ی آپلود عکس ، را از وبسایت ما داشته باشید بعد از یکبار امتحان کردن، سایت پارسیا آپ همواره انتخاب های بعدی شما در این زمینه خواهد شد .
پست حمایتی/رپرتاژ


:: برچسب‌ها: پارسیا آپ ,
:: بازدید از این مطلب : 57
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

حفظ سلامت پوست با داشتن تغذیه‌ای مناسب میسر می‌شود. اولین استراتژی شما برای سلامت پوست باید دوری از اشعه مضر آفتاب باشد اما باید به موضوع دیگری هم توجه کنید.  این موضوع دیگر همان تغذیه سالم برای داشتن پوستی زیبا و بانشاط است. بسیاری از مواد مورد نیاز را می‌توانید با مصرف میوه و سبزیجات به دست آورید. در این مطلب مجله زندگی سبز گشنیز قصد داریم با بهترین ویتامین‌های مورد نیاز برای سلامتی و بویژه ویتامین های موثر در سلامتی و زیبایی پوست بیشتر آشنا شویم.

ویتامین A

این ویتامین قادر است همانند یک آنتی اکسیدان عمل کند و در غذاهایی مانند سیب زمینی شیرین، هویج و اسفناج یافت می‌شود. نوعی از ویتامین A که با نام رتینوئید شناخته می‌شود، در تخم مرغ و لبنیات وجود دارد. در واقع این ویتامین برای سلامت پوست ضروری است و کرم‌هایی که دارای آن هستند، می‌توانند سودمند باشند. البته این کرم‌ها را باید با تجویز پزشک دریافت کنید چون که ممکن است برخی از عوارض جانبی آن شامل حال شما شود. راه دیگر همان تغذیه سالم و دریافت ویتامین از مواد غذایی طبیعی است که علاوه بر پوست، روی بینایی شما هم تاثیر مثبتی دارد.

ویتامین C

ویتامین C از آن دسته ویتامین‌های پراهمیتی است که برای سلامت تمام بدن شما از جمله پوست نیاز است. این ویتامین را می‌توان در موادی مانند گوجه، بروکلی، فلفل دلمه‌ای و اکثر سبزیجات مفید، پیدا کرد. تاثیر آن روی پوست به دلیل کمک در ساخت کلاژن است که باعث استحکام آن می‌شود. ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز هست و می‌تواند پوست شما را از صدمه دیدن توسط رادیکال‌های آزاد حفظ کند. آگاهی از کمبود ویتامین C در بدن نقش مهمی در حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری ها دارد.

ویتامین E

ویتامین E بیشترین تاثیر را در زیبایی و طراوت پوست شما دارد. همچنین به نظر می‌رسد که این ویتامین در بالا نگه داشتن میزان ویتامین A تاثیرگذار است و علاوه بر آن، می‌تواند سلول‌های پوستی را از خطر رادیکال‌ها در امان نگه دارد. طبق برخی از تحقیقات، ویتامین E حتی در از بین بردن آکنه تاثیر به سزایی دارد. می‌توانید این ویتامین مفید را در مواد همچون آجیل، دانه‌ها، روغن‌های گیاهی و بسیاری از میوه‌ها پیدا کنید.

بهترین ویتامان ها برای سلامت و زیبایی پوست زنان

ویتامین K

ویتامین K برای کمک به روند لخته شدن خون در بدن ضروری است، که به بدن کمک می‌کند تا زخم‌ها، کبودی‌ها و نواحی آسیب دیده از عمل جراحی را بهبود بخشد. همچنین تصور می‌شود که عملکرد اصلی ویتامین K  در برخی از شرایط پوستی مانند علائم کششی، رگه‌های عنکبوتی،زخم‌ها، نقاط سیاه در پوست یا خشک شدن زیر چشم ها موثر باشد.

ویتامین K در بسیاری از کرم های موضعی مختلف برای پوست یافت می‌شود و می‌تواند به درمان انواع شرایط پوستی کمک کند. پزشکان به طور مکرر از کرم‌هایی که حاوی ویتامین K هستند برای بیمارانی که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، استفاده می‌کنند تا به کاهش تورم و کبودی کمک کنند. این ممکن است به تسریع در بهبود پوست کمک کند. با این حال، تحقیقات در مورد تأثیر ویتامین K بر روی پوست محدودتر از ویتامین E و C است. فراموش نکنید که ویتامین k در گیاهانی مثل اسفناج ،کاهو،کلم و لوبیا سبز وجود دارد.

ویتامین D

بیشتر افرادی که در بخش شمالی کره زمین زندگی می‌کنند، به اندازه کافی در معرض نور خورشید نیستند به همین دلیل از کمبود ویتامین D رنج می‌برند. پوست ما قادر است از طریق تابش نور خورشید، ویتامین D را تولید کند. ویتامین D در برخی غذاها همانند قارچ، ماهی و تخم مرغ وجود دارد. اگر می‌خواهید از دریافت میزان کافی این ویتامین مطمئن شوید، از داروخانه مکمل آن را تهیه کنید. طبق برخی از تحقیقات، کمبود ویتامین D موجب بروز آکنه در سطح پوست می‌شود و زیبایی پوست را دچار خدشه می‌کند.

منبع: گشنیز



:: بازدید از این مطلب : 110
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اسید استئاریک به عنوان یک نوع اسید چرب اشباع شده که از مواد طبیعی همچون چربی های حیوانی و چربی های گیاهی به وجود آمده است در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارد. کاربرد اسید استئاریک در این است که در صنایع مختلف پلاستیک سازی، محصولات بهداشتی، شمع سازی و… به کار می رود.

از این ماده برای سفت کردن انواع محصولات استفاده می شود از جمله سفت کردن صابون ها مخصوصا صابون هایی که با روغن های گیاهی درست می شوند. و علاوه بر این برای سفت کردن انواع شکر و آبنبات هایی که خاصیت درمانی دارند استفاده می گردد.

کاربرد اسید استئاریک به عنوان نرم کننده

دیگر کاربرد اسید استئاریک این است که به برخی محصولات خاصیت نرم کنندگی می دهد به عنوان مثال در انواع کرم ها، شامپو ها و لوازم بهداشتی و آرایشی به کار برده می شود و باعث نرم کنندگی پوست و مو می شود. علاوه بر این، این اسید اگر با روغن کرچک مخلوط شود به عنوان نرم کننده لباس می توان از آن استفاده کرد.

از اسید استئاریک برا جدا کردن گچ از قالب های ریخته گری استفاده می شود به طوری که با استفاده از این محصول گچ به راحتی از قالب جدا می گردد. برای این کار پودر اسید استئاریک را در آب مخلوط و ترکیب کرده و بر روی سطح قالب می ریزند و وقتی این اسید با کلسیم موجود در گچ ترکیب شود باعث جدا سازی راحت گچ از قالب می شود.

کاربرد دیگر آن این است که از این ماده به عنوان روان کننده استفاده می شود و در ساخت پودر های سرامیکی از آن بهره می برند.

به خاطر خاصیت طبیعی بودن آن و اینکه غیر سمی و با محیط سازگار است و نسبتا قیمت ارزانی هم دارد در ساخت دارو از این محصول استفاده می کنند.

همچنین در وسایل آتش بازی کاربرد دارد و باعث دوام و ماندگاری بیشتر این وسایل می شود.

بیشتر بخوانید: سولفات مس

اسید استئاریک در شمع سازی

کاربرد اسید استئاریک در ساخت شمع هم هست و در زمان قالب گیری شمع به موم افزوده می شود و افزودن این ماده به شمع باعث می شود که در هنگام سوختن از شکسته شدن و ریختن شمع جلوگیری شود و همچنین باعث کند شدن ذوب شمع و همچنین شفافیت موم شمع می گردد.

کاربرد دیگر آن در صنعت مواد غذایی است که به عنوان یک ماده افزودنی به انواع محصولات اضافه می گردد به طور مثال به عنوان یک طعم دهنده به برخی از محصولات لبنی و دیگر محصولات اضافه می گردد. علاوه بر خاصیت طعم دهندگی از آنجایی که خاصیت اتصال دهنده قوی دارد در تولید انواع آدامس ها، موم های خوراکی و روکش های شیرینی کاربرد دارد.

در کپسول های آتش نشانی هم از اسید استئاریک استفاده می کنند.

دیگر کاربرد اسید استئاریک این است که اگر با روی ترکیب شود خاصیت پوشش دهی کارت های اعتباری و بانکی را پیدا می کند. پس برای پوشش این نوع کارت ها از مخلوط اسید استئاریک با روی استفاده می کنند.

و به طور کلی در ساخت بسیاری از محصولات و همچنین به عنوان نرم کننده لاستیک، پوشش پودر های فلزی، جلوگیری از اکسید شدن فلزات و… کاربرد دارد.

کاربرد اسید استئاریک

کاربرد اسید استئاریک در پاک کننده های پوستی

همان طور که گفتیم کاربرد اسید استئاریک در لوازم بهداشتی و آرایشی بسیار است و نقش مهمی در محصولات پاک کنندگی پوست دارد.  در کشور آمریکا از این اسید برای ساخت سه هزار و دویست محصول مراقبتی و بهداشتی پوست و مو استفاده می شود. و دلیل استفاده آن هم در این است که به مخلوط شدن آب و روغن کمک می کند.

علاوه بر این اسید استئاریک موجود در محصولات بهداشتی و آرایشی به خاطر طبیعی بودنش باعث می شود که آسیبی به پوست نرساند و نه تنها آسیبی نمی رساند بلکه برای پوست مفید هم است. و منافذ باز پوست را می بندد و مانع از جوش زدن می شود. و احساس نرمی و خنک کنندگی بر روی پوست ایجاد می کند.

این ماده پاک کنندگی بسیار بالایی  دارد و به از بین بردن کثیفی ها روی پوست و مو کمک می کند. علاوه بر این برای حفاظت پوست و مو در برابر سرما شدید و آفتاب یک لایه ای نازک ایجاد می کند که باعث محافظت پوست و مو می شود.

همچنین اضافه شدن این ماده به محصولات بهداشتی و آرایشی باعث می گردد که بتوانیم زمان طولانی تری از این محصولات استفاده کنیم در واقع زمان نگهداری آن را افزایش می دهد.

پس با خیال راحت می توانیم از محصولاتی که در آن اسید استئاریک به کار رفته شده است استفاده کنیم.

پست حمایتی منبع: چرخ فلک



:: بازدید از این مطلب : 47
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

خرید ماشین کنترلی” عنوانی است که شاید در وهله ی اول همانند خریدهای دیگر بازار عادی و ساده به نظر برسد، اما باید بدانیم انتخاب اولین نوع ماشین کنترلی تا حدی اهمیت دارد که تعیین می کند آیا شما در این سرگرمی باقی خواهید ماند یا خیر.

ماشین بازی تفریحی نوظهور نیست. همه ما از گذشته انواع ساده ی آن را به یاد داریم که تنها با گرفتن یک مینی ماشین در دست و سراندن آن بر روی زمین موجبات شادی و سرگرمی خود را فراهم می کردیم. با گذشت زمان این موجودات دوست داشتنی در قالبی جدید به بازار عرضه شدند. این بار رادیوکنترل ها نیز وارد بازی شده و یک پکیج تفریحی عالی را رقم زدند. ماشین و رادیوکنترل در کنار هم و شکل دادن دنیای جدید ماشین های کنترلی.

 ظرفیت این عرصه ی جدید از تفریحات تا حدی بالاست که شاید در ابتدا در مخیله ی شما نیز نگنجد که ماشین های کنترلی شیفتگان بسیاری در سراسر دنیا دارند. از مسابقات آرسی گرفته تا ساخت خودکفای این محصولات یا انجمن های آنلاین و رسانه های تصویری، همه و همه جمعیتی فراوانی را تشکیل می دهند. اما ماندن در این حوزه و اینکه به آن به عنوان یک سرگرمی مستمر نگاه کنید بستگی به این دارد که با چه اطلاعاتی وارد آن شوید.

انواع ماشین کنترلی

همین الان اگر در گوگل کلمه ی خرید ماشین کنترلی را جستجو کنید، با صفحات فراوانی روبرو خواهید شد که هر کدام به فروش یک مدل آرسی می پردازند. اما بهتر است پیش از این کار با انواع گوناگون طبقه بندی ماشین های آرسی آشنا شوید.

دو طبقه بندی اصلی برای ماشین های کنترلی وجود دارد. ماشین های آفرود و ماشین های آنرود. ماشین کنترلی های آفرود به ماشین کنترلی هایی اطلاق می شود که مناسب مسیرهای سنگلاخی و بیابانی هستند و بالعکس انواع آنرود برای مسیرهای صاف و آسفالت مناسب ترند. در این دسته بندی ها چندین مدل ماشین آرسی قرار می گیرند.

  • سواری آرسی: سواری های آرسی تا ۶۵ کیلومتر در ساعت سرعت دارند و بعضی از آنها حتی به سرعتی دو برابر این میزان هم میرسند. سواری های آرسی شامل ماشین های دریفت، رالی و ماشین های آنرود هستند. این مدل ها برای مسابقه عالی اند.
  • تراک آرسی: اگر دنبال آرسی ای هستید که با آن از کوه بالا بروید، در بیابان یا در رودخانه آن را برانید، تراک های ارسی بهترین گزینه برای شما هستند. شاید بهتر است اینگونه گفته شود که این گزینه مناسب افرادی است که دنبال تجربه ی ماشین های آفرود هستند.
  • باگی آرسی: اگر انتخاب از بین دو دسته بالا برایتان مشکل است، بهتر است این گزینه را مد نظر قرار دهید. یعنی ماشین های آرسی باگی. این گزینه هم آنرود و هم آفرود را در زیر مجموعه خود دارد. نکته دیگر در مورد این دسته آن است که ماشین های این دسته الکتریکی هستند، بنابراین برای افراد تازه کار مناسب ترند.

خرید ماشین کنترلی

اما در خط آخر صحبت از ماشین کنترلی الکتریکی شد. یکی دیگر از دسته بندی های اصلی در حوزه ماشین های کنترلی انواع ماشین کنترلی های الکتریکی و ماشین کنترلی های سوختی هستند.

  • ماشین های الکتریکی: اگر تازه کار هستید، بهترین انتخاب برای شما برای ورود به دنیای ماشین های آرسی ماشین های کنترلی الکتریکی است. این مدل ها نسبت به ماشین های سوختی، ارزان تر بوده و نگهداری آنها راحت تر است و در عین حال نسبت به انواع سوختی بسیار کم سر و صدا ترند. دیگر اینکه این مدل ها آماده بازی هستند، یعنی نیاز به مراحل آماده کردن و سوختگیری ندارند. در این مدل ها تنها کاری که لازم است پیش از شروع بازی انجام دهید وصل کردن سوکت باتری است. ماشین های الکتریکی قدرت ماشین های سوختی را ندارند،  هرچند که این مسئله چیزی از قابلیت های این مدل کم نمی کند.
  • ماشین های سوختی:  ماشین کنترلی سوختی از سوخت نیترو استفاده می کنند. این ماشین ها، سریع، قوی و پر سروصدا هستند. اگه به لحاظ بودجه در مضیقه اید، این مدل ماشین برای شما مناسب نیست! ماشین های سوختی معمولا به لحاظ وزنی سنگین ترند، که این مسئله باعث میشود راحت تر دچار شکستگی شده و بنابراین خرج بیشتری هم خواهند تراشید.
  • ماشین راه سازی که دنیای وسیعی دارد و برای مشاهده آن میتواند به سایت ایستگاه پرواز مراجعه کنید و همچنین مقالات آموزشی زیادی از جمله چگونه بر سرعت ماشین کنترلی خود را بیافزاییم؟ بخوانید.

در این مطلب سعی شد تا شما عزیزان با ماشین های کنترلی کمی بیشتر آشنا شوید. دسته بندی های اصلی این مدل از آرسی ها را شناختیم و حالا وقت آن است تا با نگاهی باز برای خرید ماشین کنترلی اقدام کنیم. مشاورین ما در فروشگاه ایستگاه پرواز آماده ی خدمت رسانی به شما برای انتخاب بهترین مدل ماشین کنترلی هستند.

خرید ماشین کنترلی

پست حمایتی /منبع :چرخ فلک



:: برچسب‌ها: ماشین کنترلی،خرید ماشین کنترلی،ماشین رادیو کنترل،آرسی،رپرتاژ آگهی چرخ فلک ,
:: بازدید از این مطلب : 78
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

اگر دقت نکنید آشپزخانه‌ها می‌توانند سرد و بی روح شوند. تمام فلزات، سنگ‌ها و شیشه‌ها را مدنظر داشته باشید. همه این موارد در راستای رعایت نکات بهداشتی است، درست است؟

به همین دلیل است، که اضافه کردن عناصر خنثی به آشپزخانه و طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب آن را به مکانی دوستانه‌تر، ملایم‌تر و مناسب‌تر برای پخت و پز و وقت گذراندن تبدیل می‌کند.

طرح‌های آشپزخانه که با چوب ترکیب می‌شوند، در مسیر درست قرار دارند. چوب ممکن است از نظر فیزیکی سخت باشد، اما از لحاظ بصری نرم و گرم است. علاوه بر نصب کابینت‌های چوبی، طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب را برای خانه خود مدنظر داشته باشید. همچنین در این مسیر به یاد داشته باشید که انتخاب بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه، تاثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه شما دارد.

۱- سقف‌های چوبی بازیافتی برای طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب

طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب

جرمی لوین، طراح، طراحی آشپزخانه بالا را برعهده داشته است و در این بازسازی آشپزخانه که از چوب زیادی در آن استفاده کرده است، خانه خود را به یک نمایشگاه تبدیل کرده است.

او می‌گوید: “پایین انداختن کرکره‌های چوبی در حالی که در طول روز سایه‌های پویا را روی زمین می‌اندازد، جلوی تابش نور خورشید به پنجره‌های رو به جنوب را می‌گیرد.”

بخش پرنور در این آشپزخانه، سقف است. سقف چوبی به عنوان آینه‌ای عمل می‌کند که انگار کفپوش چوبی را نمایش می‌دهد. در این آشپزخانه هیچ دیوار گچی وجود ندارد، سقف با چوب پزیین شده است و تیرچه‌های چوبی بازیافتی زیبا و تخته‌ها، سطح بالایی از دکوراسیون چوبی را نشان می‌دهد.

دو جفت درب چوبی چشم را به سمت درختی سوق می‌دهد که در میان بالکنی که محل غذا خوردن است در حال رشد کردن است.

۲- پیشخوان‌های چوبی از زاویه‌های تند این آشپزخانه می‌کاهد

طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب

ما هرگز در طرح‌های آشپزخانه، این حجم از زوایای تند و حاد را ندیده‌ایم. اگر فضاهای خالی در طبیعت غیرعادی است، در این آشپزخانه زاویه‌های ۹۰ درجه غیر معمول است.

این زوایا در هود دامنه هرمی و لبه بام ساختمان با شیب زیاد، تکرار می‌شود.

شخص می‌تواند با دیدن آن زوایای تیز، احساس کند که آن زوایا باعث آسیب زدن به او می‌شود. چگونه می‌توانید از تیز بودن آنان بکاهید و به فضا لطافت ببخشید؟ قطعاً با چوب.

پیشخوان‌های چوبی هرگونه اضطرابی را که توسط این آشپزخانه با این حالت زوایا به وجود آمده است، پایین می‌آورند و به آن احساس گرم‌تر می‌دهند – گرچه نه کاملاً گرم. تصور کنید اگر این پیشخوان‌ها از جنس فولاد ضد زنگ یا بتنی باشند، آشپزخانه چقدر سرد و بی روح خواهد بود؟

۳- پیشخوان‌ها و کفپوش چوبی، مورد استفاده در آشپزخانه‌های فرانسوی

طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب

بدیهی است که اگر به طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب و به سبک فرانسوی علاقه دارید، حتما در قسمتی از آن از چوب استفاده خواهید کرد.

مانند آنی اسلون، طراح مشهور که در سبک خود از کاشی و منسوجات استفاده می‌کرد اعتقاد دارد که محورهای اصلی سبک خانه فرانسوی، استفاده از چوب است.

در این عکس، پیشخوان‌های آشپزخانه از جنس چوب گردو را می‌بینیم که به طور هوشمندانه برای جزیره بزرگ آشپزخانه استفاده می‌شود. چرا “هوشمندانه و عالی”؟ از آنجا که پیشخوان‌های اطراف آن بادوام هستند و سنگ آن برش خورده و ضد خش هست. همچنین گزینه مناسبی است برای اینکه هر دو مورد را باهم داشته باشید (دوام ضعیف پیشخوان‌های چوبی یکی از دلایلی است که بسیاری از صاحبان خانه از نصب آنها خودداری می‌کنند).

مسئله بعدی: کفپوش چوبی در آشپزخانه. کفپوش‌های ضد آب بسیار زیادی از جنس (سنگ، وینیل، سرامیک، چینی و غیره) وجود دارد که می‌توانید به جای چوب در آشپزخانه نصب کنید. اما چوب گزینه مناسب‌تری است به خصوص اگر می‌خواهید لکه‌ها را بلافاصله از روی زمین پاک کنید.

۴- استفاده از هود با دریچه چوبی و اجاق گاز در طراحی این آشپزخانه

طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب

شاید بارها و بارها هود با رویه چوبی را مشاهده کردید. اما چرا برخی از افراد نسبت به این نوع استفاده از چوب حساسیت دارند؟ ۱. دلیل این امر این است که برخی از ایده‌ها عمیقاً در ذهن ما نقش بسته‌اند که هودها با دریچه چوبی اگر به فاصله پنج پا از اجاق قرار بگیرند، خود به خود آتش می‌گیرند. در حالی که اینطور نیست. هیچ مدرکی مبنی بر ناامن بودن هودها با دریچه چوبی موجود نیست (طاقچه بالای شومینه‌های چوبی را در نظر بگیرید؛ آنها به طور خودجوش آتش نمی‌گیرند).

هودهای چوبی ترکیب‌های جالبی را در مقابل فولاد ضد زنگ معمولی و سایر هودهای فلزی که همیشه مشاهده می‌کنید، به وجود می‌آورند. آنها نه تنها به این عنصر معمولاً سرد “لطافت” می‌بخشند، بلکه چشم‌ها را به چیزی تازه و جالب توجه خیره می‌کنند.

۵- غالب بودن چوب تیره در این آشپزخانه

طراحی و دیزاین آشپزخانه با چوب

در بیشتر طرح‌های آشپزخانه چوبی، محور تمایل به استفاده از چوب‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر است. دلیل این امر این است که، اگر می‌خواهید از چوب به مقدار زیاد استفاده کنید، می‌خواهید رنگ را روشن نشان دهید تا فضایی تاریک و سیاه و سفید ایجاد نشود. حتی اگر کابینت چوبی ندارید سراغ بهترین نوع رنگ برای رنگ کردن کابینت آشپزخانه بروید تا بتوانید آن را به طرح و رنگ چوب دربیاورید.

این آشپزخانه یک استثناست. در اینجا موارد زیر را مشاهده می‌کنیم:

کابینت‌های چوبی تیره.

یک هود دریچه چوبی با همان رنگی که کابینت‌ها دارند.

تطبیق تیرهای اصلی سقف و تیرهای متقاطع.

۶- تکمیل طراحی این آشپزخانه توسط تیرهای الوار چوبی

این نوع استفاده از چوب، به عنوان غیرمعمول‌ترین استفاده از چوب در طراحی آشپزخانه کوچک است که ما تا کنون دیده‌ایم.

آیا روی صحبت ما به آن دسته از صندلی‌های دوست داشتنی با پایه‌های بلند برای صبحانه است؟ آنها ایده خوب برای آشپزخانه هستند و آنها به عنوان یادآور عمل می‌کنند که اگر می‌خواهید چوب را به آشپزخانه خود بیاورید، همیشه لازم نیست چوب بادوام باشد. چارپایه‌ها، گنجینه‌های خوراکی مجزا، جزیره‌های متحرک: همه را می‌توان از چوب ساخت. “استفاده غیرمعمول” که ما به آن اشاره می‌کنیم، آن دسته از تیرهای سقفی الواری با اندازه بزرگ هستند. شما این مسئله را اکثر اوقات نمی‌بینید، عمدتاً به دلیل اینکه چوب با چنین اندازه بزرگی برای نگه داشتن سقف ضروری نیست.

۷- خانه مدرن با قفسه‌های باز چوبی

اگر می‌خواهید استفاده از چوب طبیعی در آشپزخانه را فقط به یک مورد محدود کنید، در این مورد اعمال کنید: قفسه بندی باز. اغلب اوقات، در آشپزخانه ها از مصالح ساختمانی معمولی استفاده می‌شود- لمینت، ام دی اف، سنگ مهندسی شده – اما آنها را به شکل قفسه‌های باز چوبی در می‌آورند.

این مدل به فضا گرما می‌بخشد و در صورت استفاده نکردن ممکن است محیط سرد و بی روح داشته باشید. به خصوص در آشپزخانه‌ها به سبک مدرن که از فلز ضدزنگ بسیار زیاد استفاده می‌کنند.

منبع: وینوک



:: برچسب‌ها: دکوراسیون , آشپزخانه , طرح کابینت اشپزخانه , کافه , تهران , کافه تهران , کافه دنج , زندگی روزمره ,
:: بازدید از این مطلب : 53
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

ایده­‌ی پرورش بامبو در باغچه هم اغواکننده و هم نگران­ کننده است. همه­‌ی ما در رابطه با بامبوی وحشی رونده شنیده­‌ایم که عبارت «مهاجم» برای توصیف آن مناسب است. اما در عین حال تصاویر زیادی از باغچه‌­های جذاب در مجلات می‌­بینیم که با بامبوهای طلایی، راه راه و حتی سیاه تزئین شده‌­اند و منظره‌­ی دلپذیری آفریده‌­اند. چیزی که به نظر می‌­رسد در باغچه‌­ی ما نیز زیبا باشد. آیا پرورش بامبو در باغچه­ خانه به خطرش می­ارزد؟

واقعاً احتمال غیر قابل کنترل شدن بامبو در باغچه‌­تان وجود دارد. گونه­‌های غیربومی در پرورش بامبو در باغچه می‌­توانند رفتاری بدون قاعده داشته باشند و این به آب و هوا، شرایط و مراقبتی که دریافت می‌­کنند، بستگی دارد. اما بسیاری از فروشندگان معتبر بامبو هستند که گونه‌های مختلف بامبو را متناسب با شرایط نواحی مختلف، ارائه می­‌کنند.

پرورش بامبو در باغچه خانه مانند کاشت نعناع و همچنین کاشت جعفری در خانه و باغچه آسان نیست و شرایط پیچیده‌ای دارد. گیاهان خوراکی در میان گیاهان آسان برای کاست در خانه به شمار می‌آیند و بامبو این خاصیت را ندارد و باید از آن مراقبت‌های بیشتری بکنید.

پرورش بامبو در باغچه

بامبو نوعی علف است (زیرمجموعه­‌ی خانواده­‌ی بامبوسویدیای در خانواده‌­ی گندمیان). اندازه‌­ی این گیاه می­‌تواند از چند سانت تا چند متر باشد و در یک روز می­‌تواند یک سانتی‌متر یا حتی بیشتر هم رشد کند. بامبو یکی از مفیدترین گیاهانی است که در جهان رشد می­‌کند و جزء گیاهان تصفیه هوا است. می­‌توان از آن به عنوان غذا، علوفه­‌ی حیوانات، مصالح ساختمانی، تزئینات و غربیل استفاده کرد. گیاهان بامبو از روی گره‌­ها و مفصل­‌هایی که در بین قسمت‌­های توخالی شاخه‌­ها و تنه قرار دارند، شناخته می‌­شوند.

ساده­‌ترین راه برای تقسیم ­بندی گیاهان بامبو، تقسیم آن­ها به دو گروه دسته‌­ای و رونده است. اسامی گیاه­شناسی و متداول گونه­‌های مختلف این گیاه در میان نواحی مختلف، متفاوت است. این امر، دسته ­بندی انواع بامبو و تشخیص نوع بامبویی که در اختیار دارید را دشوار می‌­کند. برای احتیاط، هنگام کاشت و پرورش بامبو در باغچه از محافظ­‌های درون خاک استفاده کنید تا اجازه‌­ی پیشروی ریشه‌­ها به سایر قسمت‌­های باغچه را بگیرید.

بامبوهای دسته­‌ای

شاخه­‌های بامبوی دسته‌­ای یا پراکنده­ شونده، درست مانند شاخه­‌های سایر گیاهان، پخش می‌­شوند. با این حال، این گیاه تمایل دارد که در محل خود باقی بماند و ریشه‌­های خود را در همان قسمت مرکزی نگاه دارد.

این گیاه‌­ها، تمایلی ندارند که ریشه­‌های خود را در سرتاسر باغچه یا علفزار بگسترانند. این گیاهان چندساله، بسیار سرسخت هستند.

بامبوهای رونده

این­ها همان گون‌ه­هایی هستند که باغبانان را فراری م‌ی­دهند. بامبوهای رونده یا گسترده، ریش‌ه­های خود را در سرتاسر خاک می‌­گسترانند و می­‌توانند در مدت کوتاهی، سطح بزرگی از خاک را پوشش دهند. از آن­جایی که همه­‌ی این ریشه­‌های زیرزمینی به عنوان یک گیاه واحد، با هم در ارتباط هستند، حذف گیاه بدون از بین بردن تک تک آن­ها امکان­پذیر نیست.

با این حال، این ریشه‌­ها در عمق ۵ تا ۴۵ سانتی‌متری زیر زمین رشد می­‌کنند و می‌­توان همه‌­ی آن­ها را در فضایی ۶۰ تا ۶۷ سانتی‌متر، جا داد. می­‌توان، در خاک از محافظ­‌های پلاستیکی استفاده کرد تا ریشه‌­های گیاه را در بر بگیرند و اجازه‌­ی نفوذ آن به سایر قسمت‌­ها را ندهند. حتماً از محافظ­‌های با کیفیت استفاده کنید. هرگونه ترک یا شکاف می‌­تواند اجازه‌­ی نفوذ ریشه‌­ها به بیرون از محفظه را بدهد.

بیشتر بامبوهایی که در آب و هوای معتدل و سرد مقاومند، از نوع رونده هستند. این گونه‌­های بامبو به خواب زمستانی می‌­روند و پرورش آن­ها در فضای سربسته می‌­تواند منجر به ریزش برگ‌­هایشان شود.

نکاتی که باید قبل از پرورش بامبو در باغچه در نظر گرفت

پرورش بامبو در باغچه

  • بیشتر بامبوها تابش مستقیم آفتاب و pH خاک حدود ۶.۰ تا ۶.۲ را می­پسندند.
  • بامبوهای تازه کاشته شده، نیازمند آبیاری منظم هستند. این کار باید تا زمان تثبیت گیاه و جوانه زدن ساقه‌­های جدید ادامه داد.
  • مهم‌­ترین مشکل در رابطه با پرورش بامبو، کم ­آبی است. با این حال خاک گیاه باید بین آبیاری‌­های متوالی، خشک شود. زیرا باقی ماندن آب می­‌تواند مانع رشد شود.
  • بامبو با علف‌های هرز کنار نمی‌آید.
  • باید برای بامبوهای بلند از تکیه‌­گاه­ استفاده کرد تا از ریشه کنده نشوند.
  • بامبوها همیشه سبز هستند و در طی رشد خود، بارها برگ‌های خود را از دست می‌دهند و برگ‌های جدید در می‌آورند.
  • از آن­جایی که بامبوها علف هستند، برای شاخ و برگ خود نیاز به کودهای دارای نیتروژن بالا دارند.
  • مالچ پاچی می‌تواند به کنترل رطوبت گیاه کمک کند و در زمستان، از گونه‌های مقاوم در برابر سرما محافظت می‌کند.

هرس بامبو

ساقه­‌های بامبو، برای همیشه زنده باقی نمی­‌مانند و باید هنگام پرورش بامبو در باغچه ساقه­‌های قدیمی و آسیب­ دیده را به طور سالیانه هرس کرد. این کار به گیاه آسیب نمی‌­زند. ساقه را از بیخ نکنید و آن را از بالای یک گره، هرس کنید.

مشکلات مربوط به پرورش بامبو در باغچه 

کنه­‌ی بامبو: این آفت شبیه به کنه‌­ی عنکبوتی است و شیره‌­ی برگ‌­ها را می‌­مکد. اما تفاوت آن با کنه‌­ی عنکبوتی در این است که شیارهای نازک زرد خود را در راستای رگ­‌های برگ بامبو می‌­تند. این تارهای زرد به مرور گسترده و منتشر می‌­شوند.

قبل از کاشتن یک گیاه جدید بامبو در باغچه یا در کنار بامبوهای قبلی، باید آن را به دقت بررسی کرد. در صورت آلودگی گیاهان می­‌توان از آفت­کش استفاده کرد اما دسترسی به کنه‌­هایی که در زیر تار خود پناه گرفته‌­اند، دشوار است. ممکن است نیاز به استفاده‌­ی منظم از سم مخصوص کنه باشد.

شپشک آردی: این حشره در زمره‌­ی شپشک­‌ها قرار دارد. آن­ها خود را به گیاه می‌­چسبانند. اغلب بسیار محکم می­‌چسبند تا بتوانند به مفسل‌­های گیاه دست یابند. اغلب از یک پوشش صدف ­مانند یا پنبه‌­ای برای محافظت از خود استفاده می­‌کنند. این امر، کشتن آن­ها با استفاده از آفت‌­کش­‌های تماسی را دشوار می‌­کند. انجمن بامبوی آمریکا پیشنهاد می­‌کند که در صورت لزوم، برای دفع آن­ها از سایگون (دی­متیوات) استفاده شود.

گونه‌های بامبو که برای پرورش در باغچه پیشنهاد می‌شود

پرورش بامبو در باغچه

فارگسیا میوریلیای (چتر جدید)

این گیاه، گونه‌­ای زیبا است و رنگ طلایی پاییزی چشم­ نوازی دارد. از نوع دسته­‌ای است. این گیاه نیاز به نور مستقیم آفتاب یا کمی سایه دارد. این گیاه ۳.۵ متر طول و ۳.۵ متر عرض دارد.

فارگسیا نیتیدا (دیوار بزرگ)

یک بامبوی فواره­ مانند را در نظر آورید. قلمه­‌های تازه جوانه زده‌­ی آن با نقاط پودر مانند سفید مایل به آبی پوشانده شده‌­اند و تا بهار آتی، برگ نمی‌­دهند.

در زمستان، ظاهر بدون شاخه و بدون برگ آن، شبیه به فواره است. این گیاه در آب و هوای بسیار سرد، دوام می‌­آورد. از نوع دسته‌­ای است. نیاز به نور مستقیم آفتاب یا کمی سایه دارد. این گیاه ۵.۵ متر طول و ۵.۵ متر عرض دارد.

پلایوبلاستس فورچونی (گورخر کوچک)

برگ­‌های راه ­راه سبز و سفید آن، یک پس ­زمینه‌­ی زیبا در زیر درخت‌­ها و بوته‌­ها ایجاد می‌­کند. این گیاه را می‌­توان در گلدان و در فضای بسته نیز پرورش داد. این گیاه رونده­ است و روی زمین را پوشش می­‌دهد (باید در محفظه کاشته شود). نیاز به نور مستقیم آفتاب یا کمی سایه دارد.

فیلوستاچیس نیگرا (بامبوی سیاه)

قلمه­‌های تاره به رنگ سبز هستند و به مرور در معرض نور خورشید، به رنگ سیاه در می‌­آیند. از نوع رونده است. نیاز به نور مستقیم آفتاب دارد. این گیاه ۹ متر طول دارد.

اگر هم­چنان دوست دارید که بامبو بکارید اما کمی می‌­ترسید و امکان پرورش بامبو در باغچه را ندارید، آن­ها را در یک محفظه پرورش دهید. حتی در این حالت هم باید حواستان باشد که ریشه‌­ها از سوراخ تخلیه‌­ی آب اضافه به بیرون از محفظه و خاک باغچه راه پیدا نکنند.

منبع: مجله اینترنتی وینوک



:: برچسب‌ها: کافه،تهران،روزمرگی های زندگی،عشق و زندگی،بامبو،پرورش بامبو،راهنمای پرورش بامبو ,
:: بازدید از این مطلب : 106
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

به عنوان یک گردشگر اگر درباره آداب غذاخوردن مقصد موردنظرتان آگاهی داشته باشید آن گاه می توانید بدون جلب توجه افراد در رستوران مورد نظرتان-واقع در مقصد- به راحتی و با آرامش غذا را نوش جان کنید.

 

احتمالا، اینکه باید در هر شهری به نحوه خاصی غذا خورد برای بعضی ها خوشایند نباشد اما با توجه به این نکته که شما نماینده سرزمینتان در کشور میزبان هستید،شاید شما را به خواندن مطلب زیر تشویق کند.

در فرانسه دستهایتان زیر میز و روی پاهایتان نگذارید بلکه هر دو را روی میز قرار دهید.

 

در اسپانیا پس از صرف غذا به سرعت میز را ترک نکنید بلکه نشسته و با همراهان صحبت کنید.

 

در بریتانیا مارچوبه را با دست بخورید نه با چنگال!

 

در مکزیک ،”تاکو”(غذای سنتی این کشور) را حتما با دست بخورید.

 
در ژاپن “چاپ استیک”(چوب غذاخوری) را افقی روی میز و کنار ظرف غذا بگذارید.

 

در کره غذا را با یک دست قبول نکنید بلکه با دو دست آنرا بپذیرید.

در تایلند از چنگال فقط برای غذاخوردن با قاشق کمک بگیرید و با چنگال تنها غذا نخورید!

 

در هند،آفریقا و خاورمیانه با دست راست غذا بخورید.

 

در اتیوپی غذا را با دست و آن هم از یک ظرف مشترک می خورند. در آنجا بشقاب یک نفره معنا ندارد!

 

در پرتغال درصورت نبودن نمک و فلفل روی میز،در خواست نکنید! زیرا مهارت سرآشپز را زیر سوال می برید.

 

در ایتالیا برای پیتزای خود درخواست پنیر اضافه نکنید!

 

در شیلی هرگز غذایتان را با دست نخورید.

 

و در نهایت در فرانسه،بی خیال دُنگی حساب کردن شوید!

 



:: برچسب‌ها: روزمرگی،فرار از روزمرگی،گشنیز،زندگی سبز،کافه تهران،تهران,اصول رستوران رفتن،رستورانگردی،آداب غذا خوردن،تشریفات رستوران ,
:: بازدید از این مطلب : 72
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

آب رسانی به بدن مهم است، به همین دلیل به شما توصیه می شود روزانه آب کافی مصرف کنید. عده ای تصور می کنند مصرف دتاکس واتر باعث افزایش سلامتی آن ها می شود. ادعا می شود که دتاکس واتر باعث سم زدایی بدن و بهبود سطح انرژی و کاهش وزن می شود. اما این ادعاها تا چه اندازه درست است؟

درست کردن دتاکس واتر در خانه کار آسانی است. فقط به آب، تعدادی میوه، سبزی و گیاه نیاز دارید. این ترکیبات را تکه تکه کنید و به آب سرد یا گرم اضافه کنید. هر چقدر از ترکیبات بیشتری استفاده کنید، طعم نهایی بهتر خواهد شد.

منافع مصرف دتاکس واتر

کاهش وزن

سم زدایی بدن

متعادل کردن سطح PH خون

بهبود سیستم گوارش

بهبود عملکرد دستگاه ایمنی

بهبود خلق و خو

افزایش سطح انرژی

بهبود رنگ پوست

مهمترین فواید دتاکس واتر

به کاهش وزن کمک می کند

یکی از فواید نوشیدن آب، کمک به کاهش وزن است و این درمورد مصرف دتاکس واتر هم صدق می کند. آب در کوتاه مدت باعث افزایش نرخ سوخت و ساز خواهد شد و سبب سوزاندن کالری می شود. مطالعات نشان می دهد که مصرف نیم لیتر آب می تواند تا 30 درصد نرخ سوخت وساز را در ساعت افزایش بدهد.

بهبود سلامتی دستگاه گوارش

آب رسانی برای بهبود سلامت دستگاه گوارش و روده ها مفید است. کم آبی مزمن باعث یبوست و نفخ شکم می شود. مصرف آب زیاد، به عمل هضم در معده کمک می کند و جلوی ابتلا به یبوست را می گیرد.

بهبود سطح انرژی و خلق وخو

حتی کم آبی متوسط هم می تواند روی خلق وخو، قدرت تمرکز و سطح انرژی اثر بگذارد. مطالعات نشان می دهد که حتی 1 درصد کم آبی هم می تواند سطح تمرکز را پایین بیاورد و باعث سردرد بشود. درباره بزرگ سالانی که روزانه کمتر از 1٫2 لیتر آب مصرف می کردند، تحقیقی انجام شد. وقتی آن ها مصرف آب خود را به روزی 2٫5 لیتر رساندند، شادتر بودند و انرژی بیشتری هم داشتند.

بهبود قدرت دستگاه ایمنی

این یکی از آن ادعاهایی است که ممکن است درمورد دتاکس واتر اغراق شده به نظر برسد. مصرف میوه ، سبزیجات و آب میوه ها به بهبود دستگاه ایمنی کمک می کند؛ به خصوص مصرف متناوب ویتامین C باعث بهبود دستگاه ایمنی می شود.

این ادعا که مصرف دتاکس واتر سرعت سم زدایی بدن را افزایش می دهد، غلط است. هر چند مصرف این نوشیدنی مزایای خود را دارد، اغلب این منافع را می توانید با مصرف آب هم به دست آورید.

مصرف آب برای عده ای خوشایند نیست. اگر اضافه کردن میوه و سبزی باعث می شود تا آب بیشتری مصرف کنید، پس می توانید از مزایای مصرف دتاکس واتر هم بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: دتاکس واتر،گشنیز،کافه تهران،تهران،کافه گردی،وبلاگ کافه تهران،نوشیدنی خوش اخلاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 118
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

رستورانی با حال و هوای ایرانی و دکوراسیونی که شما را به یاد گیلان می اندازد را می پسندید؟ پس به رستوران حس توران بروید که حتی غذاهای خود را به گونه ای متفاوت تر از دیگر رستوران های تهران سرو می کند. در میان معروف ترین رستورانهای تهران جای رستوران حس توران خالیست. هر چند که غذاهای این رستوران قیمت بالایی دارند اما آنچه که روی میز برای مهمانانش می چیند و فضایی که آماده نموده است، کاملا ارزش سفارش غذا در اینجا را دارد. کباب های این رستوران درون شمشیر سرو می شود و ظاهری بسیار جذاب را روی میز سفارش خود خواهید دید. فضای رستوران آنقدر صمیمی و جذاب است که احساس می کنید وارد کافه شده اید. ظروفی هم در این رستوران استفاده می شود، ظروف مسی بسیار زیبایی هستند.

در این رستوران می شود انواع کباب ها، کته ها و برنج ها و انواع خورشت های ایرانی را سفارش داد. این رستوران حتی برای گردشگران خارجی که وارد ایران می شوند، بسیار دیدنی است و کیفیت غذاهای آن بسیار بالاست. ابتدا برای مهمانان رستوران پیش غذا آورده می شود که می توانید از میان غذاهای مناطق مختلف ایران انتخاب کنید.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال آدرس


:: برچسب‌ها: کافه , تهران , روزمرگی های زندگی , عشق و زندگی , از هر دری سخنی , مطالب زیبا , قهوه , رستوران , معرفی رستوران , رستوران حس توران ,
:: بازدید از این مطلب : 118
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

از بهترین و معروف ترین رستورانهای تهران که تقریبا می توان شعبه های آن را در تمام مناطق تهران یافت، رستوران های زنجیره ای باروژ هستند. رستوران های باروژ انواع فست فود ها را برای مشتریان خود با بهترین و زیباترین طراحی غذا آماده می کنند. هر یک از شعبه های این رستوران را در محله های میرداماد، گیشا، سعادت آباد، یوسف آباد، سردار جنگل، آجودانیه، الهیه، هایپر استار، بام لند، کوروش و نمایشگاه می توانید پیدا کنید. بنابراین سفارش آنلاین هم دارد. انواع پیتزاها، ساندویچ ها، برگر، سالاد، پاستاها و سوخاری ها را می توانید در این رستوران ها سفارش دهید.

آدرس شعبه یوسف آباد: یوسف آباد، نبش خیابان ۶۰، پلاک ۴۳۴

آدرس شعبه میرداماد: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی



:: برچسب‌ها: کافه،تهران،روزمرگی های زندگی،عشق و زندگی،از هر دری سخنی،مطالب زیبا،قهوه،رستوران،معرفی رستوران،رستوران باروژ ,
:: بازدید از این مطلب : 101
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

بسیاری از خانم ها، قهوه را به دلیل طعم و بوی قوی اش، دوست دارند و احتمالا از آن برای بیدار ماندن های اجباری در شب امتحان، استفاده کرده اند اما این خوشبوی دوست داشتنی فواید دیگری جز سر حال نگه داشتن شما دارد.

در ادامه، چند ترکیب عالی با قهوه به شما پیشنهاد خواهیم کرد که به کمک آن ها می توانید پوست و موی خود را زنده کنید.

اسکراب صورت

اسکراب، یکی از روش های پاک سازی پوست صورت است که بعضی از خانم ها از این روش استفاده می کنند ولی اغلب به دلیل قیمت بالای اسکراب های خارجی و بسته بندی موجود در بازار، از خیرش می گذرند. با ترکیب پودر قهوه، شکر و روغن زیتون، می توانید یک اسکراب خانگی بسازید و از شر پوست های مرده و منافذ صورت خود خلاص شوید.

روغن بدن و صورت

اگر دنبال یک لوسیون و نرم کننده طبیعی و خوش بو برای صورت و بدن تان هستید، پودر قهوه و روغن نارگیل را ترکیب کنید و برای خودتان یک نرم کننده سالم و خوش عطر بسازید.

ماسک صورت

ماسک صورت جزو مواردی است که همه ما نوع خانگی آن را به بازاری اش ترجیح می دهیم و در خانه امتحانش کردیم. پیشنهاد من به شما، ترکیب عسل و پودر قهوه فوری است.عسل به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی و آنتی اکسیدانش به همراه کافئین موجود در قهوه، می تواند پوست شما را شاداب و درخشان کند.

ماسک مو

معمولا هر خانمی که موهایش را رنگ کرده، حداقل ماهی یک بار از ماسک مو استفاده می کند. اگر دوست دارید ماسک موی طبیعی تری داشته باشید، مقداری پودر قهوه را با نرم کننده موی خود ترکیب و از آن به عنوان ماسک مو استفاده کنید.

خداحافظی با تیرگی دور چشم

تیرگی دور چشم، یکی از مواردی است که اغلب خانم ها در صورت شان با آن مواجه می شوند. این لکه های قهوه ای دلایل زیادی مثل کم خوابی و خستگی دارند یا حتی شاید ژنتیکی باشند. با ترکیب پودر قهوه و ژل آلوئه ورا و استفاده آن در دور چشم تان، می توانید این لکه ها را بهبود ببخشید.

پیشگیری از پوسته شدن لب ها

اگر لب های شما همیشه، پوسته پوسته می شود و شما از هزار نوع بالم و نرم کننده لب استفاده کردید و نتیجه نگرفتید به شما ترکیب عسل و قهوه را پیشنهاد می کنم، این مخلوط را به مدت 20 تا 30 دقیقه، روی لب های تان بگذارید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

منبع: خبر توریزم



:: برچسب‌ها: کافه،تهران،روزمرگی های زندگی،عشق و زندگی،از هر دری سخنی،مطالب زیبا،قهوه،معجزه قهوه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

 

کیش ، این جزیره زیبا ، روزانه پذیرای گردشگران زیادی از سراسر ایران است. جزیره ای که از فرهنگ مردمش گرفته تا سرگرمی فراموش نشدنی ، بر جذابیت آن افزوده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

تفریحات دریایی و زمینی و همچنین وجود مکان های دیدنی و تاریخی در کیش هرکدام جذابیت خاصی دارند که متناسب با سلیقه گردشگران گردشگر کیش است. در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از جالب ترین و محبوب ترین سرگرمی ها ، یعنی نوع دریا به نام Shuttle صحبت کنیم. با ما بمان. برای اینکه در مورد کیش و تور های آن بیشتر بدانید از مطلب سایت سفر باتو دیدن کنید.

همه چیز درباره شاتل کیش و تجربه هیجان انگیز سرعت در مطلب سفر باتو

شاتلینگ یکی از مهیج ترین ورزش های آبی کیش است که می توان در کنار دوستان و همراهان از آن لذت برد. هنگامی که بر روی این لوله ها سوار می شوید ، توسط قایق های پرسرعت (قایق های جت) بر روی امواج دریا کشیده می شوید ، و این یک هیجان وصف ناپذیر را به خاطره تبدیل می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، این تفریح ​​محبوب و مهیج به صورت جداگانه و به صورت گروهی به مدت ۲۰ دقیقه انجام می شود.

قبل از سوار شدن به شاتل چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

اگر قبل از قرار گرفتن در لوله های شاتل به نکات ایمنی توجه کنند ، مردم در معرض خطر نخواهند بود. به عنوان مثال ، پوشیدن جلیقه نجات ، کلاه ایمنی و لباس دریایی نشان دهنده ۱٪ احتمال تصادف است. همچنین ، طناب ، مهار ، لوله بادی باید از نظر مشکلات در هنگام شاتل بررسی شود.

خطرات شاتل هنگامی زیاد است که امواج ، طوفان ها ، باران و وزش باد شدید باشد و فرد بتواند آسیب ببیند. به همین دلیل ، باید قبل از تاریخ سوار شدن به شاتل هوا بررسی شود. چنین نگرانی هایی خطرات شاتل را کاهش داده و به آنها جسارت بیشتری برای استفاده از شاتل می دهد.

شاتل و تفریح هیجان انگیز در سفر به جزیره کیش در تور سفر باتو

اگر کلیه تجهیزات روی شاتل از کیفیت خوبی برخوردار باشد و افرادی که مایل به استفاده از شاتل هستند به توصیه های سرآشپز توجه کنند خطرات شاتل بیان نادرستی است. همچنین باید با دقت به سخنان رهبر درباره استفاده از تجهیزات و استفاده صحیح از آنها گوش دهید.

این ورزش نیز مانند سایر ورزش ها بدون خطر نیست. بنابراین البته:

قبل از شروع بازی دستورالعمل های اپراتور را دنبال کنید

اگر سابقه بیماری قلبی یا عصبی دارید و از دریا می ترسید این ورزش را انجام ندهید.

هنگام چرخیدن قایق ، دست خود را بر روی سطح آب قرار ندهید

برای کودکان خردسال اصلاً توصیه نمی شود.

در حال حاضر تنها مکانی در ایران که این بازی سرگرم کننده را ارائه می دهد جزیره کیش است

به گزاش  سایت سفر نامه ، شاتل کیش در چندین تفریحگاه کیش ارائه می شود. در میان کلوپ های دریایی اسکوبا ، دلو ، باراکودا ، سیمان ، شاهد ، کشتی یونانی ، مارینا ، ناوتیلوس ، جواهر خلیج فارس ، پدیده ، جام ، داریوش. زمان بازی ۱۵ دقیقه است و از قایق های ۲ و ۴ نفره برای این ورزش استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: شاتل در کیش , تفریحات دریایی کیش , راهنمای سفر به کیش , سفرنامه کیش , سفرنامه , سفر با تو , تبلیغات گردشگری در اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 96
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال میلادی شرکت پنتون زردِ گرم و خاکستری را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ برگزید.با مجله گشنیز همراه باشید تا با رنگ سال ۲۰۲۱ بیشتر آشنا شوید:

شرکت پنتون به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به‌ عنوان «رنگ سال» معرفی می‌کند. این شرکت عنوان کرده که برای سال ۲۰۲۱ رنگ‌های زرد گرم و خاکستری با کد رنگ (Illuminating ۱۳-۰۶۴۷ Ultimate Gray ۱۷-۵۱۰۴) را انتخاب کرده است.

انتخاب رنگ زرد و خاکستری بعنوان رنگ سال 2021 از سوی پنتون

در توضیح دلایل انتخاب رنگ سال ۲۰۲۱ عنوان شده است که کارشناسان کمپانی پنتون رنگ زرد را به خاطر داشتن و القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به خاطر سایه‌های روح‌انگیز، الهام‌بخشی و تلاش برای نشاط انتخاب کرده‌اند. آنها معتقدند ترکیب این دو رنگ پیامی حاوی قدرت و امید را القا می‌کند. این درحالیست که  این شرکت در سال گذشته رنگ آبی نفتی یا آبی کبالتی را بعنوان رنگ سال ۲۰۲۰ معرفی کرده بود.

► شرکت پنتون برای معرفی زرد گرم و خاکستری بعنوان رنگ سال ۲۰۲۱ ویدئویی منتشر کرده که میتوانید در اینجا تماشا نمایید.

  • شرکت رنگ پنتون (Pantone) در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا قرار دارد و به‌مرور زمان با توجه به برندسازی قوی این شرکت در این زمینه، حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن هستند؛ چراکه عموم مردم تمایل به استفاده از رنگ انتخابی این شرکت را دارند.

منبع: گشنیز



:: بازدید از این مطلب : 86
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن
 توصیه هایی ساده برای فرار از روزمرگی

این که تو این دوره زمونه همه ما دچار روزمرگی و گرفتاری های  روزانه شدیم شکی نیست .انگار طبق یک  برنامه و عادت از پیش تعیین شده هر روز بعد از بیدار شدن از خواب مجبور به تکرار  یکسری امور روزمره  هستیم تا روز خود را به پایان برسانیم و منتظر تکرار همان امور در روز بعد بمانیم! در مجله زندگی سبز و موفقیت گشنیز توصیه هایی ساده برای فرار از روزمرگی  تقدیم حضورتان میکنیم .ولی این نکته اساسی را از همین ابتدا در ذهنمان داشته باشیم که باید هدفی را در آینده مشخص کنیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم و هرگز فراموش نکنیم که سنگ بزرگ علامت نزدن است.

 

روزمرگی

روزمره گی، عین مردن است.
حتی اگه شب رو دیر خوابیدید، صبح زود بیدار بشید!
زیر بارون راه برید، نترسید از خیس شدن !
هر چند وقت یه بار یه نقاشی بکشید !
توی حموم آواز بخونید، آب بازی کنید، چه اشکالی داره ؟!
بی مناسبت کادو بخرید! بگویید این توی ویترین برای تو بود.
در لحظه دست دادن به یه دوست، دستش رو فشار بدید !
لباس های رنگی بپوشید !
آب نبات چوبی لیس بزنید !
نوزاد فامیل رو بغل کنید !
عکساتونو رو با لبخند بگیرید!
بستنی قیفی لیس بزنید !
زیر جمله های قشنگ یه کتاب خط بکشید !
به کوچیکتر ها سلام کنید !
تلفن رو بردارید و به دوست های قدیمیتون زنگ بزنید !
برید دریا، شنا کنید !
هفت تا سنگ بندازید تو دریا و هفت تا آرزو کنید !
به آسمون و ستاره ها نگاه کنید !
چای بخورید، برای دیگران هم چای دم کنید !
جوراب های رنگی بپوشید !
خواب ببینید!
شعر بگید!
خاطرات قشنگ رو بنویسید !
بالا بلندی، وسطی بازی کن !
قاصدک ها رو بگیرید و آرزو کنیدو فوتشون کنید !
خواب بد دیدید بپرید، حتما یه لیوان آب بخورید !
باغ وحش برید، شهربازی، چرخ و فلک سوار بشید !
جمعه ها به کوه برید، هر جاش که خسته شدید، یه ذره دیگه ادامه بدید !
نون خامه ای بخرید و با لذت بخورید !
قبل خواب کارای روزتون رو مرور کنید !
هیچ وقت خودتون رو به مردن نزنید !
نفس های عمیق بکشید!
به درد و دل دیگران با دقت گوش بدید !
سوار تاکسی شدید بلند سلام کنید !
چون … هر جا وایستید، مردید !
زنده باشید، زندگی کنید !
برای زنده موندن از داشته هاتون غافل نشید !
قدر همشون رو بدونید، بگذارید زندگی از اینکه شما زنده اید، به خودش ببالد !

منبع: گشنیز



:: برچسب‌ها: روزمرگی،فرار از روزمرگی،گشنیز،زندگی سبز،کافه تهران،تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 106
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

شاید این جمله را خیلی  شنیده باشید که برای رفتن به سفر سن و سال مهم نیست و اهمیتی ندارد که که جوان هستید یا مسن، چند سال سن دارید و یا اینکه شغل و تحصیلاتتان چیست . سفر کردن و رفتن به مسافرت از نیازهای اساسی زندگی هر انسانی محسوب میشود به همین دلیل تا زمانی که کودک درونتان به دنبال شادمانی و تفریح باشد، همیشه برای سفر وقت دارید.

وقتی سفر می کنید اهمیتی ندارد چه کاری انجام می دهید و یا چه کسی هستید؛ با سفر احساس آزادی می کنید و تمام محدودیت ها را کنار می زنید. از فواید سفر این است که می توانید خود واقعیتان باشید و بدون محدودیت از لحظات لذت ببرید.

 

با این وجود سفر در ایام جوانی طعم و لذت دیگری داشته و فواید آن بسیار بیشتر از زمانی است که مثلا بعد از بازنشستگی بخواهید به آن بپردازید. این را با پرسش از هر فرد بازنشسته ای به راحتی متوجه خواهید شد!

 

اگر در سن حدودا ۲۰ تا ۳۰ سالگی هستید و به تازگی فارغ التحصیل شده­ اید و برای ورود به دنیای کار، احساس می­ کنید تجربه کافی ندارید و یا اینکه هنوز هدفی برای زندگی خود انتخاب نکرده ­اید، سفر در ایام جوانی را به هشت دلیل زیر در اولویت کارهای خود قرار دهید.

 

 

 

فواید سفر و مسافرت در ایام جوانی و میانسالیهنوز وابسته نیستید

 

اگر هنوز تشکیل خانواده نداده ­اید و یا برای بلند مدت  در جایی استخدام نشده اید، از این فرصت مستقل  بودن نهایت استفاده  راببرید.  لحظات زندگی با سرعت در حال  گذر بوده و محدوده زمانی کوچکی وجود دارد که در آن شما فردی جوان با حداقل مسئولیت­ها و تعهدات هستید، و از دیگر سو  آنقدر بالغ که بتوانید دنیای اطراف را تشخیص دهید، پس اکنون زمان آن فرا رسیده است که از این فرصت استفاده کنید و سفر در جوانی را تجربه کنید.

 

استقلال مالی و  نداشتن بدهی بانکی

 

اینکه شما در رابطه با بازپرداخت وام بانکی و یا مخارج مربوط به کودک و خانواده، نگرانی ندارید، شانس بزرگی است. اگرچه شما پول زیادی ندارید  در عوض به همان اندازه هم  هزینه های چندانی ندارید. با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصد در مخارج و پس ­انداز آن در یک حساب بانکی، می­توانید هزینه سفر خود را تأمین کنید و برنامه ریزی داشته باشید تا سفر در جوانی را تجربه کنید.

 

پول همه چیز نیست

 

بدون شک با سفر در جوانی، متوجه بی ارزش و کم اهمیت بودن پول و مادیات خواهید شد. به دنبال اتومبیل بهتر و یا اپارتمان بزرگتر نباشید. سفر به کشورهای مختلف و تجربه سنت­ های گوناگون و طبیعت زیبا، بی ارزش بودن مادیات را به شما اثبات خواهد کرد.

 

با سفر در جوانی فرهنگ و تمدن جدید را تجربه می­ کنید

 

با سفر در کشورهای مختلف، مکان­های شگفت انگیزی را می­بینید که فراتر از حد تصور شماست. شما قوانین اجتماعی مختلف و راه­های برقراری ارتباط را یاد می­ گیرید و شاید مهمتر از همه به بینش و بصیرت برای زندگی واقعی خواهید رسید. تجربه­ های سفر در جوانی فرصت آشنایی با زندگی مردمی را که درک کاملا متفاوتی از جهان دارند را برایتان مهیا می سازد که تجربه ای بسیار ارزشمند و سودمند برایتان در ادامه مسیر زندگی تان خواهد بود.

 

فواید سفر و مسافرت در ایام جوانیپیدا کردن دوستانی جدید و ایجاد ارتباطات دوستانه

 

یکی از بهترین مزایای سفر در  ایام جوانی این است که در طول سفر  با افراد محلی، سایر مسافران و افراد دیگر آشنا می­ شوید و می توانید براحتی روابط دوستانه برقرار کنید. با این کار نه­ تنها دوستان جدیدی خواهید داشت، بلکه ممکن است برقراری این ارتباطات در آینده به شما کمک کند. از طریق فضای مجازی و یا  گرفتن شماره تماس با این افراد ارتباط خود را حفظ کنید. چه بسا در سفر بعدی میزبان شما باشند و یا حتی در آینده با برقراری ارتباط تجاری و کاری به شرکایی موفق تبدیل شوید!

 

سفری با هزینه کمتر خواهید داشت

 

در بیست سالگی با اقامت در یک هاستل و یا اقامتگاه های ویژه جوانان،  نیازی به اقامت در هتل و صرف وعده ­های غذایی در آنجا نخواهید داشت، شما می ­توانید با خرید مایحتاج خود از بازارهای محلی هزینه های سفرتان را کاهش دهید. ممکن است بعدا در زندگی به چیزهای خوب و کمی گران­تر عادت کنید، اما درحال حاضر فقط از تجربه چیزهای مختلف لذت ببرید. با یک کوله پشتی سوار قطارهای بین ­المللی شوید. قطعا از هر لحظه آن لذت می­برید و با هزینه کمتری مکان­های زیادی را خواهید دید.

 

سفر در زمان جوان بودن

 

برای رفتن به هرجایی در آینده زمان نخواهید داشت

 

بسیاری از مردان و زنان منتظر می­ مانند تا بعد از بازنشستگی به سفر و تفریح بروند. اما حقیقت این است که شما در بازه محدودی از زمان نمی ­توانید تمام جاهایی که رویای دیدنش را در سر داشتید، ببینید. شما هرگز نمی­توانید برای شرایط غیر منتظره ای که در آینده رخ می­دهد، برنامه ­ریزی کنید، پس ریسک نکنید. از زمانی که هم اکنون دارید، برای سفر در جوانی به هرجایی که می­توانید، استفاده کنید حتی اگر رفتن به مناطق اطراف شما در تعطیلات آخر هفته باشد.

 

درباره شخصیت خودتان بیشتر یاد می­گیرید

 

با سفر و رفتن به خارج از محدوده راحتی، نه تنها راجع به مکان­ها و مردم اطراف، بلکه در مورد خودتان بیشتر یاد می­گیرید. ممکن است شما ترسی داشته باشید که هرگز نمی­دانستید و بر آن غلبه کنید، متوجه شوید که چه چیزی شما را تهدید و یا آرام می کند.

 

شما موارد سودمند جدید و یا موارد قدیمی را کشف خواهید کرد.ممکن است شهرهای کوچک روستایی ثروتمند را به شهرهای بزرگ و ناشناس ترجیح دهید. درک خواهید کرد که چه چیزی ارزشمند است و چه چیزی بی ارزش. پس، در جوانی به دنبال این یادگیری ها باشید.

منبع: سفرانه

 



:: برچسب‌ها: سفر،سفر در جوانی،سفر در ایام جوانی،مزایای سفر در جوانی،سفر کردن،سفرانه،مجله سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن

سلام

اینم از کافه من تو دنیای لایتناهی و مجازی اینترنت که به موازات دنیای واقعی و دوش بدوش اون داره ما رو پیش میبره با خودش...

اسم کافه ام هم کافه تهرانه و قراره تو این کافه از هر دری بگیم و بشنویم

اصلا ماهیت و فلسفه کافه ها از قدیم الایام هم همین بوده که جایی برای فرار از روزمرگی ها و در همان آن قرار گرفتن در بطن وقایع و جریانات روزمره بوده

پارداوکس جالبیه نه؟

خب کافه ها واسه همینه که اینقدر جذاب و اسرار آمیزن

همینکه نطفه بهترین اثار ادبی و هنری جهان و حتی ایران تو همین کافه ها شکل گرفته خودش گویای همه چیزه... جریان صادق هدایت  و  کافه نادری رو که حتما شنیدین.

خب دیگه پس حالا که فلسفه کافه و اهمیت اون برامون مشخص شد ما هم کرکره کافه رو بالا میکشیم و رسما کافه تهران رو افتتاحش میکنیم .هر کس با توجه به روحیات و خلق و خوی خاص خودش و علایق و چه میدونم سلایق و ...تو کافه تهران میتونه واسه خودش دلمشغولیهای خاص خودشو پیدا کنه...

به کافه خوتون خوش اومدین

اینم عکس یه کافه قدیمی تو نیویورک واسه اینکه بیشتر به اهمیت موضوع پی ببرینلبخند



:: برچسب‌ها: کافه،تهران،روزمرگی های زندگی،عشق و زندگی،از هر دری سخنی،مطالب زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 93
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد